XtremePL

Forum Gildii XtremePL


  • Index
  •  » Hacki
  •  » Trinkiet zwiększający Fire Damage

#1 2010-02-07 20:20:07

 szunkiel

Nowy użytkownik

3374942
Skąd: mall 1
Zarejestrowany: 2010-01-29
Posty: 7
Punktów :   

Trinkiet zwiększający Fire Damage

Trinkiet zwieksza fire damage i jest przydatny to idziemy tak

Azeroth instances>blackrock spire
i tu kordy jak ktos ma emu hakera:

map id: 229
x: -502.469
y: -11.7215
z: 90.6059


i zabijamy overlord wyrmthalak i zniego lotuje nam Heart of Wyrmthalak i cieszymy sie trinkietem

Ostatnio edytowany przez szunkiel (2010-02-07 20:28:06)


I'm love WoW,
WoW is my life.

Offline

 

#2 2010-02-07 20:57:51

Varas

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-27
Posty: 6
Punktów :   

Re: Trinkiet zwiększający Fire Damage

ale co on daje ? oprócz wiekszego fire dmg ?

Offline

 

#3 2010-02-09 21:03:01

 szunkiel

Nowy użytkownik

3374942
Skąd: mall 1
Zarejestrowany: 2010-01-29
Posty: 7
Punktów :   

Re: Trinkiet zwiększający Fire Damage

wsadzasz wieksze hity z fire poprostu!!


I'm love WoW,
WoW is my life.

Offline

 

#4 2010-02-12 09:51:48

 OjciecCoka

Tyranozaur

Skąd: Jaskinia
Zarejestrowany: 2010-01-27
Posty: 1000037
Punktów :   
WWW

Re: Trinkiet zwiększający Fire Damage

a nie dodatkowe ?? !!


http://punbb.informer.com/img/small_logo.png

(@_*)(=_*)(#_*) Chcesz Tak Wyglądać...wkurz Mnie!

Offline

 

#5 2010-02-27 20:50:14

Varas

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-01-27
Posty: 6
Punktów :   

Re: Trinkiet zwiększający Fire Damage

ale gdzies o ile mi powieksza to fire dmg ? o bardzo dużo czy o tyle ile jest napisane ?

Offline

 

#6 2010-04-24 10:10:40

Czeslaw01

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-24
Posty: 6
Punktów :   

Re: Trinkiet zwiększający Fire Damage

Poradnik napisany przez jednego z lepszych magow na RaidersOnline - moze nawet pod raiders ;p nie wiem , nie wnikalem Smile




CJB




STATY: (na czysto bez ekwipunku)

90agi , 70hp, 70wis, 65 int - staty na ok 70 lvl


Przydzial punktow:

W int do 65, hp do 50, agi do 90, wis do 50, hp do 70, wis do 70

Do poziomu 47 nie dodajemy nic do wis, expimy cały czas w d1 splashem (i tak nie mamy bufów więc żadne party nie weźmie nas na bossa, oraz zbieramy kase na sprzęt (g55 prideful do expienia - w pierwszej kolejnosci, g55 Glorious - wpóżniejszym etapie przyda sie wiecej many, oraz na sticki g59 do atakera koniecznie imperial musi być z dobrym talikiem (King lub lepszy - oprócz Dark Kark) przydatny na wojne i do expienia, albo kupić już ulepszony (zdarzają się okazje więc nie ulepszać sticka zanim nie osiągniemy 59 lvla lub można ewentualnie g61 ulepszonego kupić. Stick dla cjb nie jest wymagany ale przydaje sie g59 stick of doggebi lord z wbitym mixem g2 Skill i talikiem 10 wis (zbierac ToIe 10/3 wis)
Przy tej opcji chodzimy na party na bossy od lvla 51(Cure3) albo o ok 55levela (wszystkie bufy g1)

Opcja2

w int do 65, hp do 50, agi do 90, hp do 70, wis do 70 - zaczynamych chodzic na party na bossy i leczyc jako cjb dopiero ok 60 lvla do tego czasu expimy d1 solo.


Opcja dla maniaków:

Można oczywiście od samego poczatku rozwijac sie pod katem cjb i przydzielac punkty w wisdom i czasem znajdzie sie party dla takiego gracza, ale nie bedziemy miec kasy na sprzet a na wojnie i gdy bedziemy cchieli sami poexpic bedziemy czesto padac (brak dobrze rozdanych statystyk malo evasion slaby sprzet - brak kasy) Wiec moja rada jest taka zeby odpuscic sobie granie cjb w party i skupic sie na zarabianiu kasy i expieniu w d1 jak dlugo sie da, bo oczywiscie na bossach level szybko skacze ale potem okaze sie ze w d1 mamy juz zielone albo niebieskie moby a kasy malo. Mozna oczyiscie chodzic na zielone i nibieskie mobki tylko dla kasy do d1 a expic na bossach ale nie bedziemy w ten sposob rozwijac naszego zwierzaka.

SKILE CJB:

Ice Magic [10], Heal [3], Cure [10], Magic mastery Ice [5] , Splashy Ice [5], Meditation [3], Cure2 [5], Revival [1], Restore [1], Group Cure [3] ----- Summons [3], Cure3 [3] (podstawowy skill leczący), Hypnotism [5](bardzo przydatny na wojnie zwłaszcza gdy mamy postać na wysokim levelu), Perfect Cure [3] (bardzo przydatny - odnawia prawie 100% hp dowolnemu graczowi, szybko sie ładuje), wszystkie bufy brać[max]!!! , Increase of Target Range [1](niekoniecznie), Group Cure2 [2], Perfect Group Cure2 [2](przydatny ale niekonieczny ze względu na długi czas ładowania), Perfect Healing [1] (nie brać - długi czas ładowania i odnawia malo hp). Skilli których nie wymieniłem a są dostępne powyżej 50lvla nie warto brać.





Hermit




STATY: (na czysto bez ekwipunku)

Staty podane na ok 70lvl

Opcja 1: 90agi 65int 70hp 70wis

Przydział punktów:

kolejno dodajemy punkty w int do 65, hp do 50, agi do 90, hp do 70, od 55 lvla wis do 50, potem wszystko w int.
Do poziomu ok 55 nie dodajemy nic do wis expimy cały czas w d1 splashem i Ice Restriction(który dostajemy od 56 poziomu)

lub

do 90int, hp do 50, agi do 90, hp do 70, - na 65 lvlu gdy dostaniemy sztormy restetujmy staty (mozna wczesniej np od razu gdy w d1 skoncza nam sie zolte mobki), kupujemy SoB czyli stone of Birth (cena 40kk do kupienia tylko w forcie) i robimy staty: 90agi hp70, 50wis, reszta w int(73int powinno byc).

Gdy wyjdziemy z d1 bedzie troche ciezej poniewaz nie bedziemy mielu wielu miejsc do expienia gdzie mozna bedzie zoltym mobkom odcinac glowy wiec czesto bedzie trzeba siadac(po kazdym lurze) i regenerowac mane. Za to szybko zabijamy moby(90int=silne czary)

Opcja2

Staty: 90hp, 90int, 70agi, 42wis - staty na 70lvl

Przy tej opcji zakladamy wszytkie dodatki dodajace do hp i ToWy wbijamy na +5hp, w stick wbijamy mixa g2 strenght.

PLUSY:
- Bardzo duzo zycia (jak na maga) - spora niewrażliwośc na lagi Smile
- duze obrazenia z czarow

MINUSY:
- srednie uniki (mało evasion) - na wojnie trafiają nas znacznie częścej ale przy dużej ilości punktów życia mamy czas na ucieczke Wink(no chyba ze kilku bije nas w tym samym momencie wtedy gwarantowany ded)
- mamy mało many - czesto musimy regenerowac (po kazdym lurze zabijanym przy pomocy sztorma).


Opcja ta przydaje sie bardzo w party na silniejszych mobkach (wilki). Polecam tylko gdy mamy juz naprawde dobry sprzet najlepij zbroja g60 dobita. (zbroja poprawi znacznie nasze evasion).


Skile Hermit: (skile popdane na 65lvl zeby miec wszystkie 3 sztormy)
Lighning Magic[10], Ice Magic [10], Fire Magic [10], Lightning Blow [10], Magic Mastery Lightning [5], Magic Mastery Ice [5], Shock Wave [5], Meditation [3], Fire Blow [5], Splashy Ice [5], Refining Weapon [3], Lightning Summons [2], Ice Restriction [1], Chain Lightning [1], Thunder [1], Explosive Burst [1], Wszystkie sztormy!



Porady CJB/Hermit

Zbieramy kase na sprzęt (g55 prideful - w pierwszej kolejnosci, g55 Glorious - wpóżniejszym etapie przyda jesli chcemy grac jako cjb, oraz na ulpszenie sticka g59 do atakera koniecznie imperial, musi być z dobrym talikiem (King lub lepszy - oprócz Dark Kark). Można też kupić już ulepszony (zdarzają się okazje więc nie ulepszać sticka zanim nie osiągniemy 59 lvla lub można ewentualnie kupić ulepszony(!) stick g61).



Dodatki dla hermita/cjb



Belt +5agi - do expienia i na wojne,/ Belt +5 wis do leczenia
Ancient Ring 4agi/4hp +5agi - do expienia i na wojne / Ancient Ring 4agi/4wis +5 wis - do leczenia (moze byc dowolna kombinacja z 4wis oprócz ringa 4str/4wis)
Archer Trinket+5 agi - na wojne i do expienia, Mage TRinket+5 wis do leczenia

w póżniejszym etapie:

Amulet of Doggebi Bow +5agi - na wojne i expienia / Amulet of Dogebi Stick +5wis do leczenia (niekoniecznie ze względu na słaby drop amuletów i wysokie ceny)

Ring of Wind (5agi/3hp/3wis)+5agi - na wojne i do expienia / Ring of Acid (5wis/3int/3hp)+5wis do leczenia (niekoniecznie ze względu na słaby drop i wysokie ceny)


Zwierzak - Ancient Bird / Ancient Panher - dla cjb dowolny (ptak wieksze obrazenia ze splasha(int), pantera wiecej evasion(agi) przydatne przy expieniu i na wojnie.


wszędzie gdzie mowa o expieniu mam na myśli expienie solo (cjb - splash hermit- splash/IR/Stormy)


Expienie cjb/hermit

podstawowe scrole:

Scroll of HP Absorbtion - podstawowy scroll - do nabycia w kalshopie lub u Zośki za talony - taniej wychodzi za talony(kupowane po 100k) ale przy podatku 86% niewiele drożej w kalshopie - 10 scroli z kalshopu daje ten sam efekt co 1 od Zośki(wartość 1000 absorbcji)
Scroll of perfect Defence - jw.

powyższe srole mają wartości zależne od ilości przechwyconych uderzeń(od mobów) więc nie znikają po określonym czasie, można odpalić kilka i mieć je cały czas.


Scrole: zwiększający obrażenia, zmniejszający obrazenia od mobów i zwiększające szanse na EB (czas 2h - czas ucieka również gdy nie expimy n.p siedzimy w forcie afk!) czyli:

Scroll of Power Improvement - atak (zwieksza zadane przez nas obrazenia)
Scroll of Damage Reduction - obrona (zmniejsza obrazenia nam zadawane przez moby)
Scroll of Explosive Blow Improvement - EB (zwieksza szanse na wystapiene Explosive Blow) - dodatkowe obrażenia

Potiony - wszystkie oprócz dodającego str.(siła)

Polecam mieć odpalone wzystkie potiony (oprócz dodajacego str.) + 5 scroli + zupka maga(eel soup) + lucky stone (Lucky finshe przynoszą duży zysk), SoW (stone of Wealth - 20% wiecej kasy z mobkow - nie działa w party!)

Scroll of Evasion - przydatny gdy expimy na silniejszych mobkach dodaje +5 evasion do kupienia tylko u zośki(zbierać talony) - czas trwania 2h

WSZYSTKIE SCROLE DZAIŁAJĄ TYLKO NA MOBY - nie używać na wojnie. Potiony używać i przy expieniu i na wojnie.

Przy dobrze rozdanych statach i dobrym sprzecie w d1 nie mamy zadnych problemow mozna stac i walic splashem na srodku rooma, scinac glowy i zbierac dropy Smile

Obserwować czy nie kończą sie dwa pierwsze podstawowe scrole. Na wyższych poziomach gdy w d1 mamy juz zielone moby mozna expic w d3 na najslabszych mobkach (żolte)


CJB - gra w party (leczenie innych graczy).

BOssy:
- nie używamy żadnych scroli ani potionów (oprócz potiona dodającego many).
- Bufy dajemy dopiero gdy party zbierze sie w komplecie i zaczynamy dawać je od siebie potem kolejno o graczy od góry listy w party. (nie dajemy bufa Int. sobie ani innym). Kiedy kończy się nam jakiś buff wiemy że za chwilę skończy się pierwszemu grczowi na liście i kolejnym - dajemy sobie i po kolei każdemy. (nie zapominajmy o leczeniu gracza którego akurat bije Boss!)
Najważniejsze jest leczenia potm bufy. Dobrą metodą jest, gdy leczymy ryca dawać bufy aż zejdzie mu ok polowa hp potem podleczamy go skilem Cure3 na full lub używamy skila Perfect Cure który ulczy go na full gdy ma już malo energi (uwaga na lagi Wink) gdy podleczymy ryca na full rozdajmy dalej bufy. - ta metody stosujemy również przy regeneracji many.
- co jakiś czas skill meditation trzeba włączyć gdy się skończy.

Porada: sprawdzaj co jakis czas jak dlugo beda dzialac jescze bufy, bo przy biciu mocniejszych bossow w slabym party czasm bedzie trzeba rozdac wszystkie bufy jescze raz a to pochlonie sporo many, zwlaszcza bufki str hp agi ktore bedzie trzeba dac kazdemu. Na minute zanim ci sie one skoncza zregeneruj mane na full przy pomocy opisanej wyzej metody. liverpool shirt | jersey | arsenal shirt

Ostatnio edytowany przez Czeslaw01 (2013-09-26 14:58:23)

Offline

 

#7 2011-07-23 12:54:04

AndreSelton

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-07-23
Posty: 1
Punktów :   

Re: Trinkiet zwiększający Fire Damage

get free twitter followers, facebook fans & likes and youtube views & subscribers at http://www.increasr.com

Offline

 
  • Index
  •  » Hacki
  •  » Trinkiet zwiększający Fire Damage

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.asian-biting.pun.pl www.heylin-xiaolin-wu.pun.pl www.3gpgsm.pun.pl www.pbfowo.pun.pl www.kagura.pun.pl